For «HUSET»
I 2015 fikk jeg det ærefulle oppdraget med å lage visuell profil til studentenes høydepunkt «UKA».
Profilen ble implementert på en rekke kontaktflater.
UKA logo og elementer
UKA i Gjøvik skaper mye liv i byen og blant studentene. Derfor ville jeg bruke elementer som henviser til bevegelse. I tillegg arrangeres UKA i februar, og fargevalget er bevisst i kontrast med den kalde årstiden.
Billetter
Det ble solgt fysiske billetter til studenter og ikke-studenter trykket med dem visuelle profilen.
Plakater
Plakater til UKA tapetserte mye av campus og resten av Gjøvik før og under UKA. Plakater ble laget for UKA generelt, for å vise line-up og for de enkelte eventene.
Roll-ups
Disse stod godt synlig ved billettsalg, inngang til eventer og flere steder på campus.
Facebook-side og eventer
UKAs Facebook-side og eventer matchet også profilen.
Supring til UKA TV
Studentene ved linjen «Medieproduksjon» lagde TV innspilling for å dokumentere UKA. For dem lagde jeg en egen logo og supring til intervjuer.
Infoskjerm
Jeg lagde også grafiske bilder til bruk på infoaskjermer på campus.
T-skjorte
Alle som jobbet under uka 2015 brukte t-skjorter med den visuelle profilen. Plagget hadde UKA og SOPPs logo på fremsiden. På baksiden stod UKAs line-up og sponsorer.
Jakke
UKAs ansatte fikk også hettejakker med den visuelle profilen.